dilluns, 13 de març del 2017

Qui som?

ATENCIÓ!  LA NOSTRA PRESENTACIÓ

Hola em dic Dídac i el meu company Bernat. No, no, espera, per què no ens presentem d'una altre manera? Comencem una altra vegada. Per què no et presento jo a tu i tu a mi? Val. Qui comença, tu o jo?

Començo jo. El personatge que tinc al meu costat es diu Bernat. Anava a ficar com és ell, com a persona, però es igual. Les aficions sí que las fiquem, que això es l'important. Li agrada jugar a futbol, però també li agrada jugar a la "play" 4 (no us penseu que és la 1).

Ara jo,  que el que has escrit, Dídac, és "plasta"; que has escrit la bíblia i més. A veure que dic d'ell. Les aficions, que no en té moltes, i serà ràpid. Vinga, a veure: són jugar a bàsquet i fotre una viciada a la "play" 3, que no que és broma la 1, que no la 4.


PD: Això és una presentació, per si no ho sabeu.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada